LIQUI MOLY Newsletter Specjalny

 
 

LIQUI MOLY Polska: Flagowe promocje oraz podsumowanie sprzedaży w 2013 roku

 

Szanowni Państwo,

od 7 kwietnia br. trwają nasze dwie flagowe akcje promocyjne przygotowane na sezon wiosenno-letni. Mam nadzieję, że spotkają się z Waszą przychylnością.

„Kilometry Przyjemności z Jazdy” to znany z ubiegłej edycji format, który lekko zmodyfikowaliśmy, dopasowując do oczekiwań naszych Kontrahentów. Promocja polega na dokonaniu promocyjnych zakupów ilości kartonowych oraz zarejestrowaniu unikalnych kodów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Cztery kody uprawniają do otrzymania bonu paliwowego o wartości 50 zł brutto. Szczegóły akcji można podglądnąć na naszej stronie internetowej, pod adresem: http://www.liqui-moly.pl/images/downloads/LM-ulotka-kmzp.pdf

Drugą promocją jest akcja „Tajemniczy Klient”. W ramach tego programu zewnętrzni konsultanci odwiedzają losowo wytypowane warsztaty samochodowe, sklepy motoryzacyjne oraz filie dystrybutorów. Jeżeli na pytanie o polecany produkt padnie ze strony sprzedawcy odpowiedź „LIQUI MOLY”, wtedy taka osoba otrzymuje voucher o wartości 100 Euro, który będzie można wykorzystać na materiały reklamowe dostępne w naszym firmowym sklepie: http://www.liqui-moly-teamshop.de/. Oczywiście, konsultant będzie także weryfikował wiedzę o produktach LIQUI MOLY oraz dostępność w punkcie sprzedaży materiałów promujących naszą Firmę. To dlatego od kilku tygodni nasi Przedstawiciele Handlowi dystrybuują wśród Państwa nowe materiały wspierające sprzedaż: banery, plakaty, stojaki produktowe i inne.

Gorąco zachęcam do aktywnego wzięcia udziału w naszych akcjach!


Pozwolą Państwo, że korzystając z okazji podzielę się krótką informacją podsumowującą rok 2013.

W  minionym roku zanotowaliśmy blisko 20 proc. wzrost, co w niepewnych warunkach biznesowych uznaję za przyzwoity wynik. Sprzedaż środków smarnych dynamicznie się rozwija, szczególnie w grupie olejów syntetycznych i półsyntetycznych, gdzie ewidentnie zdobywamy udziały w rynku. Dodatkowo, stawiamy na rozwój olejów przekładniowych, zarówno do przekładni manualnych jak i automatycznych (np. Top Tec ATF 1200). W celu wsparcia sprzedaży tych produktów podjęliśmy szereg działań poprawiających ich dostępność u naszych Dystrybutorów oraz zainicjowaliśmy cykl szkoleń technicznych z zakresu olejów przekładniowych i praktyki warsztatowej.

Największą dynamikę sprzedaży zrealizowaliśmy jednak na dodatkach do paliw, oleju i chłodnicy. Cieszy, że oprócz naszych flagowych produktów, takich jak Oczyszczacz wtryskiwaczy (Diesel Spulung) czy zapewniający stabilność i niezawodność pracy silnika  Dodatek do oleju z dwusiarczkiem molibdenu (MoS2), z sukcesem rozwinęliśmy sprzedaż innych innowacyjnych produktów. Przykłady? Oparty na mikrocząsteczkach stałego modyfikatora tarcia Ceratec, środek zapobiegający utracie oleju Stop wyciekom czy seria produktów przeznaczonych do czyszczenia filtrów cząstek stałych (DFP). Na szczególną uwagę zasługuje zwłaszcza nasz Dodatek do ochrony filtra DPF, zapobiegający powstawaniu sadzy i wydłużający żywotność filtra cząstek stałych. Jest to świetny przykład produktu, którego wprowadzenie, wskutek wielu zapytań klientów, przeforsował nasz krajowy Dział Techniczny.

Kończąc, pragnę w imieniu własnym i całego zespołu LIQUI MOLY złożyć Państwu na zbliżające się Święta Wielkanocne najlepsze życzenia spokoju, radości i wszelkiej pomyślności!

Piotr Kasprzak,
Prezes Zarządu LIQUI MOLY Polska Sp. z o.o.

 
     
  Kilometry przyjemności z jazdy  

 

tajemniczy klient

 
 

Spis treści

Klientów przekonała jakość naszych produktów
Trzy różne plebiscyty i ten sam wynik. LIQUI MOLY ulubioną marka olejów w Niemczech!
Nowy katalog produktów LIQUI MOLY: edycja 2014
LIQUI MOLY w mediach konsumenckich
Zmiana nazwy serii "Leichtlauf" na "Special Tec"
Special Tec V 0W-30
Nowe oleje przekładniowe w ofercie LIQUI MOLY
Wojciech Zawidzki wielką nadzieją Supermoto
 
  LIQUI MOLY Polska: Podsumowanie sprzedaży w 2013 roku Klientów przekonała jakość naszych produktów

W styczniu 2014 r. nasza Firma obchodziła 10-lecie obecności na polskim rynku. Było to dobrym pretekstem, aby powspominać początki działalności…

więcej...

 
Trzy różne plebiscyty i ten sam wynik. LIQUI MOLY ulubioną marka olejów w Niemczech!

Każdego roku trzy duże czasopisma motoryzacyjne w Niemczech zwracają się do swoich czytelników z zapytaniem, która marka olejów jest najlepsza.

więcej...

   
  Nowy katalog produktów LIQUI MOLY: edycja 2014 Nowy katalog produktów LIQUI MOLY: edycja 2014

Informujemy, że wydaliśmy nowy katalog produktów na rok 2014. Publikacja jest dostępna w wersji drukowanej oraz on-line – w formie pliku pdf – na naszej stronie internetowej www.liqui-moly.pl.

więcej...

 
LIQUI MOLY w mediach konsumenckich

LIQUI MOLY aktywnie wspiera Państwa odsprzedaż naszych produktów do klientów ostatecznych.

więcej...

  LIQUI MOLY w mediach konsumenckich  

  Zmiana nazwy serii Zmiana nazwy serii "Leichtlauf" na "Special Tec"

Niektóre silniki wymagają zastosowania środka smarnego spełniającego bardzo specyficzne wymagania. Oznacza to, że nie zawsze możliwe jest zastosowane uniwersalnego oleju silnikowego.

więcej...

 
Special Tec V 0W-30

Liqui Moly wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadza do sprzedaży nowy olej silnikowy Special Tec V 0W-30. Produkt jest dedykowany do różnych modeli samochodów Volvo.

więcej...

  Special Tec V 0W-30  
  Nowe oleje przekładniowe w ofercie LIQUI MOLY Nowe oleje przekładniowe w ofercie LIQUI MOLY

Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów po raz kolejny poszerzamy asortyment dostępnych w naszej ofercie produktów.

więcej...

 
Wojciech Zawidzki wielką nadzieją Supermoto

Sympatyzujący z LIQUI MOLY Wojciech Zawidzki – wspierany przez naszą Firmę – to świetnie zapowiadający się zawodnik sportów motocyklowych!

więcej...

  Wojciech Zawidzki wielką nadzieją Supermoto  

newsletter@liqui-moly.pl   www.liquimoly.pl
LIQUI MOLY POLSKA Sp. z o.o. | ul. Cybernetyki 7B | 02-677 Warszawa
tel.: +48 22 331-03-08 | fax: +48 22 331-03-09